  • Data: 2005-04-29 05:44:20
    Temat: Re: no to sie porobilo
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l> szukaj wiadomości tego autora

    Otto von Falkenstein napisał(a):
    > todi najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    > przesłuchano, wyjęczał:

    9011.html

    > <
    >
    > jeżeli to co napisali dziennikarze jest prawdą, bo niestety często z
    > tym co oni wypisuja jest tak jak z wiadomoscimi Radia Erywań to winni
    > powinni z hukiem polecieć z zawodu.

    pewnie polecą

    > swiecie przekonana, ze to dlatego, ze sedzia był w zmowie z tym drugim.

    kiedyś udało mi się spotkać z sytuacją, że każda ze stron twierdziła, że
    sędzia był w zmowie z tym drugim.
    To się nazywa bezstronność ;)

    > I znowu zaufanie do swymiaru sprawiedliwości weźmie włeb, a wraz z nim
    > szacunek dla prawa i znowu pojawia sie tutaj ludzie, który zaczną
    > twierdzic,że jakiegoś prawa mozna nie przestrzegać, bo jest
    > niesprawiedliwe, albo, Uwaga, niezgodne z konstytucją.

    Konstytucję stosuje sie wprost - imho - mogę nie przestrzegać prawa z
    nią niezgodnego.

    Jedyne ryzyko, jeżeli odpowiednie organy uznają, że jednak przepis jest
    z Konstytucją zgodny

    pozdr.

    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911