  • Data: 2013-07-18 23:39:46
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2013 23:33, z pisze:

    > Zdobycie prawa jazdy może nie być problemem. Można mieć uraz, bać się,
    > wyręczać się drugą kochającą połową... :-)

    Jak się wyręcza, to niech zostanie z dzieckiem i pilnuje. Wyręczający
    może iść na całość i zrobić te zakupy. A może zbyt tępy?

    > Co Ty wiesz o życiu?

    Najwyraźniej dużo więcej niż ty.

    > Kłamiesz :-)

    Wal się.

    > Moje dziecko złamało w tym roku rękę. Po prostu się potknęło.
    > To w temacie strat. ODPUKAĆ. Co Ty wiesz o życiu?

    Dziecko? Złamało rękę po potknięciu?

    Mało prawdopodobne. Dzieci mają elastyczne kości oraz są dużo lżejsze,
    więc głupie potknięcie nie powinno doprowadzić do złamania.

    Coś zatajasz. Już prędzej bym uwierzył, że dzieciak "potknął się na
    schodach" jak w dowcipach o milicjantach...

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!