  • Data: 2013-07-19 01:00:34
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Drogi idioto, bo łagodniej ciebie nazwać nie można, dzieci własnych nie
    > mam, ale dziećmi zdarzało mi się i zdarza opiekować. I w odróżnieniu
    > od ciebie wiem jak się do tego brać tak by nie kończyło się to
    > złamaniem jak u ciebie po tym rzekomym "potknięciu".

    Chcesz powiedzieć że odpowiednia opieka nad dzieckiem implikuje brak tego
    typu sytuacji jak złamanie itp?

    > Jak widać na twoim przykładzie spłodzenie dziecka nie stanowi
    > skutecznego egzaminu kompetencji w zakresie opieki nad dziećmi.

    Opieka raz na jakis czas równiez nie stanowi.

    > Nie wiem, co ma do opieki nad dziećmi posiadanie małżonki, ale jeśli
    > musisz wiedzieć zdarzało miałem żonę... niejedną... niekoniecznie
    > swoją ;->

    Juz któryś raz widze te frazę u Ciebie - zapisujesz sobie to jako powód do
    dumy, ze jakas obca zona cię chciała? Czy o co chodzi?
    nie od dziś wiadomo, ze czyjąś zone poderwac dośc łatwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam