  • Data: 2013-07-19 00:50:42
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-19 00:16, z pisze:
    > Nie chodzi o olewactwo "bo i tak się nie da".
    > Chodzi o posiadanie choćby odrobiny pokory i świadomość że zagrożenie
    > może przyjść z najmniej spodziewanej strony, że nie jest się doskonałym
    > i trzeba się starać jeszcze bardziej.
    Jasne i właśnie o tę odrobinę pokory tu chyba chodzi. Moim zdaniem ta
    pokora polega na tym, że jak się już coś spieprzy i nie dopilnuje
    dzieciaka, to posypuje się głowę popiołem, a nie szuka wokół winnych,
    chętnych do wypłaty odszkodowania za głupotę rodziców.

    PS: Sytuacja jako żywo przypomina mi pytania pojawiające się od czasu do
    czasu na grupie samochodowej: "Zapier*łem przez las, wyskoczył mi dzik i
    skasowałem na nim pół mojego nowiutkiego poloneza, na którego ciułałem
    pół życia. Kto mi wypłaci odszkodowanie? Leśnicy? Myśliwi? AC nie mam" :->

    Maciek