  • Data: 2004-12-06 15:35:21
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cp1sc2$i2h$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > Idź naskarz mamie;))))
    > Jakoś "twojej" podstawy prawnej o którą prosiłem nie mogę się doczekać.
    > To ty przygłupie wyskoczyłeś z "obowiązkiem przesłuchania na komendzie" i
    "
    > obowiązkiem wezwania poprzez pocztę" , więc jeśli masz gębę zamiast dupy
    > podeprzyj to przepisem prawa.
    > I nie wołaj innych o podstwy prawne nieuku bo tu głupszych od ciebie,
    > niestety nie ma.

    Panie Leszek
    To co pan o nim napisal jest bardzo obrazliwe. Po pierwsze nie jest on
    przyglupem, ale inteligentnym i mlodym czlowiekiem, jak sie domyslam z jego
    wypowiedzi. Pan za to wyzywa równo i pomawia. Poza tym on wcale nie jest
    glupi jak pan nieslusznie imputuje. Ja rozmawialem o tym z policjantami -
    moimi studentami. Powiedzieli to samo co Pan Przemek, że jeżeli nie ma w
    mieszkaniu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia nie mogą wejść bez
    konkretnych dowodów, bez nakazu tak sobie na podstawie pomówień. Jeżeli
    mieszkańcy lokalu nie chcą z nimi rozmawiać muszą pozostawić wezwanie na
    komendę w celu wyjaśnienia sprawy.

    A pan jakie podstawy prawne znalazł do wywalania komuś drzwi i wchodzenia na
    siłe do mieszkania na podstawie pomówień sąsiada ZOMOwca lub ORMOwca?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.