  • Data: 2004-12-06 16:23:22
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź naskarz mamie;))))
    > Jakoś "twojej" podstawy prawnej o którą prosiłem nie mogę się doczekać.
    > To ty przygłupie wyskoczyłeś z "obowiązkiem przesłuchania na komendzie"
    i "
    > obowiązkiem wezwania poprzez pocztę" , więc jeśli masz gębę zamiast dupy
    > podeprzyj to przepisem prawa.

    procedura wymaga przeslania poczta, jezeli sie unika przesluchania wowczas
    policja
    moze doprowadzic delikwenta sila. (ew. grzywne dac) Podobnie jak wezwanie
    do sadu.

    > I nie wołaj innych o podstwy prawne nieuku bo tu głupszych od ciebie,
    > niestety nie ma.

    Prosze podac artykul ktory nakazuje mi odpowiadac na inne pytania niz
    podac Dane osobowe
    i adres zamieszkania policjantowi ktory o to zapyta.

    i druga rzecz, juz kiedys proponowalem, jezeli chcialby mnie Pan obrazic,
    prosze poprzedzic
    to imieniem i nazwiskiem (pelnym).

    P.