  • Data: 2004-12-07 10:45:43
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A gdzie ja napisalem,. ze bez wezwania.?

    skoro twierdzi Pan ze ten osobnik mial obowiazek porowmawiac z
    policjantami ktorzy przyszli pod jego
    dom to chyba z tego mozna wnioskowac co nie?
    Nie przyszli sie przeciez spytac jak ma na imie.

    >i ja mam odpowiadac

    >Jako swiadek masz obowiazek stawic sie na wezwanie. i zlozyc zeznania.

    na wezwanie, a nie gdy przyjdzie 2 kraweznikow!

    >prosze
    >Art. 177. § 1.

    >To byl przyklad nie majacy zwiazku ze sprawa.

    nie ja go podalem.
    To byla Pana odpowiedz na stwierdzenie ze on nie musial z nimi romzaiwac.

    >Przyklad iz sa sutuacje iz musisz rozmawiaxc z policja.
    >Zreszta kpa okresia to wyraznie.

    jak zostaje wezwany(!), i jezeli zostanie to gdy nie chce rozmawiac to nie
    rozmawia, ("nic nie pamietam")
    moga mi grzywne przywalic, albo zamknac na jakis czas ale nie strzelac
    (wyszlo z Pana badz z Rodriga ust).
    Ale musza udowodnic ze on wie i nie chce mowic. A z tym to raczej bedzie
    problem.

    P.