  • Data: 2004-12-06 07:41:53
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "teleron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cp0ep0$la5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > panowie nie mogę ale muszę tak....
    > ja pierdolę ale wy pianę bijecie.

    bardzo odwaznie napisal pan T
    potem ten wysoko wyksztalcony - mniemam - czlowiek napisal:

    > a przy okazji panie GK Ph D coś powątpiewam w pańskie wykształcenie z
    > prostego powodu

    Powod jest prosty subiektywne odczucia pana T
    dalej ten znakomity teoretyk, jak sie domyslam
    z ogolona glowa na lyso, duza bransoleta, kolczykiem i starym, duzym BMW
    (moge sie chyba domyslac skoro on powatpiewa)

    > poglądy z grubsza ma pan prawidłowe ale forma ich prezentacji jest nie do
    > przyjęcia,

    Za to pana forma jest prosta a zatem zapewne genialna:
    "Użytkownik "teleron" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > panowie nie mogę ale muszę tak....
    > ja pierdolę ale wy pianę bijecie."

    > sprawia pan wrażenie fana klubu radiomaryja lub innego nawiedzonego.

    Nie jestem nawiedzony. W ogóle trudności sprawia mi uwierzenie, ze jest taka
    istota wszechmogaca - sprawiedliwy Bóg, który kocha wszystkich ludzi.
    Podobnie ciezko jest u mnie z wiara w Św. Mikołaja, który roznosi przenty,
    gdy spimy. Moze dlatego nie przyszedl dzisiaj w nocy do mnie i nie przyniosl
    mi paszportu amerykanskiego, a kilku ludzi z tej grupy wygania mnie do USA,
    zeby sobie dalej mogli prowadzic swoja niesprawiedliwosc w Polsce i zeby
    nikt im sie nie wtracal.

    > a to na
    > tej grupie gwarancja porażki.

    Niekoniecznie. Sa tez pozytywne komentarze.

    > i na koniec panowie nie bić piany
    > ja to wszystko musiałem przeczytać
    > nawet śmieszne nie było.

    Nie ma takiego przymusu czytania.