  • Data: 2004-12-06 11:24:57
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "OOo a kiedy mozna odmowic?
    Zawsze?
    TO bardzo ciekawe.
    Badzo proszew podac podsawe prawna."

    prosze mi pokazac podstawe prawna ktora zezwala na strzelanie w razie
    odmowy!!!!
    Odmowic zawsze moge, w formie takiej
    "przyktro mi juz nic nie pamietam"

    "Tak na marginesie gdzie jest napisane, ze nie mozna przesluchiwac poza
    komenda?"

    a gdzie jest napisane ze mozna wsedzie, bez wezwania i ja mam odpowiadac
    na te poytania????????
    Prosze konkretny art.!

    "Co do rozmowy z policja....
    Taki banalny przykad.

    Art. 65. (86) § 1. Kto umyślnie wprowadza w błąd organ państwowy lub
    instytucję upoważnioną z mocy ustawy do legitymowania:
    1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,
    2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub
    zamieszkania,
    podlega karze grzywny.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie udziela właściwemu
    organowi państwowemu lub instytucji, upoważnionej z mocy ustawy do
    legitymowania, wiadomości lub dokumentów co do okoliczności wymienionych w
    § 1.

    Widac czasem trzeba pogadac z policja.........."

    a jaki to ma zwiazek z pytaniami dotyczacymi przestepstw, czlowieku czy Ty
    umiesz czytac?
    okoicznosci wymienone w &1
    1) co do tożsamości własnej lub innej osoby,
    2) co do swego obywatelstwa, zawodu, miejsca zatrudnienia lub
    zamieszkania,

    Tozsamosc osoby z siekera znali wiec nie wiedze podstaw do rozmow a tym
    bardziej wpuszczenia ich do mieszkania.

    P.