  • Data: 2004-12-03 14:41:38
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to zmienia w kwestii mozliwości obezwładnienia psa pętlą?

    naboj usypiajacy.

    > Ugryzł cię kiedyś pies? Chyba nie.

    kilka razy. i nieplacze z tego powodu.

    Ale tez spedzilem z nimi cale zycie, kazdego ktorego mijam zaczepie,
    rozumiem
    ich psychike bo ona niczym sie od naszej nie rozni. Kto mieszkal z psem
    ten wie.
    Roznica polega tylko na wygladzie i porozumiewaniu sie.
    Zabicie niewinnego psa to jak zabicie niewinnego czlowieka.

    Zapewniam cię, że poczułby. A poza tym
    > niby dlaczego mamy pozwolićpsom gryźć policjantów? Szkolimy ich po to by
    > byli na wezwanie a nie poto by pogryzieni przez psa siedzieli na
    zwolnieniu

    ooo, no to juz wiele tlumaczy ten zwrot "szkolimy ich.." to juz rozumiem
    skad ten nawyk bronienia.

    Policjant ma przedewszystkim myslec nie wolno dac debilowi broni,
    myslacy policjant wiedzac ze w mieskzaniu przebywa pies, wzialby
    pistolet z nabojem usypiajacym, zrestza wystracylo nawet gazem psiknac.

    > Przygotowali się. Wiedzieli, że po wejściu do mieszkania należy
    spodziewac
    > się ataku psa i w razie czego trzeba będzie bydlę zastrzelić.

    uuuu, zwykly ś....ć z Ciebie.
    i Ty piszesz czlowieku o moralnosci. Fuj,

    > Problem jest taki, że taka broń to wyposarzenie weterynarza, a nie
    > antyterrorysty. Poza tym żeby skutecznie jej uzyć trzeba najpierw
    wiedzieć
    > jak duże będzie zwierze (dawka),

    ale k. trudno sie spytac policji ktora ponoc byla wczesniej co nie?

    a poza tym srodek usypiający nie działa
    > piorunująco, tylko trzeba poczekać nawet kilka minut aż zwierzak zaśnie.

    psiknac policyjnym gazem,

    > Nie mówiąc już o tym że zwierzaka jeszcze trzeba trafić w miejsce,
    gdzie
    > igła się wbije. Gdyby istniały łatwe w stosowaniu i natychmiast
    działające
    > środki usypiające to policjanci nie zawracaliby sobie głowy
    > obezwładnianiem napastnika siłą. parazlizatorem elektrycznym itp
    > wynalazkami.

    gazem w pysk psiknac

    > Materiał w sam raz dla Faktu. Wielki tytuł na pół strony.
    > POLICJA MORDUJE NIEWINNEGO PSA,

    i byla by to prawda.

    P.