eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany › Re: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    From: lanfaust<x...@y...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    Date: Sun, 9 Jan 2005 23:11:05 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Tyś gupi jak i ten Falkenstein synek.

    Na wstępie, o ile wybaczysz, że zwrócę uwagę tak światłej osobie - nie
    pisze się gupi tylko głupi. Wybacz, że nie wymienie z
    Tobą "uprzejmości" i nie zrewanżuję się podobnym epitetem, ale
    raczej rzadko zniżam sie do takiego poziomu

    Pewnie żeś gorol z Aldrajchu.

    Nie, ale jakie to ma znaczenie?

    > Biedaszyby to za Wilusia były chopie, a tyroz żoden ci nie powie, że
    z wagonów
    > na bocznicy w Szopienicach wysypuje albo ze składu wynosi, bo się
    nie upilnuje.

    to nie znaczy, ze w ogóle nie ma biedaszybów, moja wypowiedź
    odnosiła się do pierwszego wątku tego tematu, a mianowicie, do
    twierdzenia, że do kopania w biedaszybach zmusza górników chęć
    napicia się taniej wódki

    > Przestępczość na Śląsku spadła o połowę. Policja ostatnio się
    chwaliła w
    > gazetach i w radiu.

    co do spadku przestępczości to chyba z doborem źródeł informacji,
    polecam:
    http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/_engine/page_
    render.asp?
    nodeid=361&menuid=361

    W każdym razie nie ma na całym Śląsku więcej przestępców
    > niż tam w Warszawie w sejmie i w rządzie.

    zgoda, faktycznie trochę przesadziłem

    > Na górników cała Polska robiła. teraz widać ile my dopłacali do tych
    ich
    > pewexów, talonów, mieszkań. Jak im przyszło samym zarobić to
    pozamykali
    > kopalnie. Przyczyną tego były głównie niepołacalne kontrakty jakie
    komuna
    > podpisywala na długoterminowe dostawy węgla przy stałych cenach,
    oczywiście za
    > łapówki jak Pęczak i inni.

    pododno według przeporowadzonych ostatnio badań 90% Polaków nie
    rozumie tego co czyta. Pokaz mi gdzie w swojej wypowiedzi napisałem
    coś przeciwnego?

    > Ludziom SLD wodę zakręciło w familokach? Pierwsze słyszę.
    > Za Wałęsy dyć jeszcze była.

    rzeczywiście troche przejaskrawiłem obraz na potrzeby polemiki, co
    jednak nie oznacza, że nie trafi sie familok, bez bierzącej wody.
    jednak musisz przyznać, że warunki bytowe i sanitarne są tam
    opłakane.

    > Chrzanisz synek jak ten chory umysłowo niedorozwinięty Leszek,
    który obrazek
    > przysyła do tej grupy jak dziecko jeden i ten sam.
    >
    > Andrzej

    nie wiem o co Ci chodzi. przeczytałeś mój post wraz z postem na który
    był on odpowiedzią?
    czy uważasz, że gónicy mają lepiej teraz, czy za komuny, gdzie jak
    sam twierdzisz pompowano tam olbrzymie pieniądze i dawano im
    przywileje?
    większość mojego postu była ukazaniem rozumowania przeciętnego
    górnika (w odpowiedzi na tekst, ze górnikom jest teraz lepiej niż za
    komuny). jeżeli nie mam racji, to po prostu napisz, że teraz na śląsku
    się żyje lepiej. Wydaje mi się że nie do końca się rozumiemy

    Pozdrawiam

    Lanfaust

    -> http://usenet.pomocprawna.info