eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany › Re: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    From: lanfaust<x...@y...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nikt za ten masowy mord i rany podobno jeszcze nie został ukarany
    Date: Sun, 9 Jan 2005 12:05:06 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" napisał w
    > wiadomości news:opsj964tbmmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    popegeerowską wieś.

    > Sam Falkenstein idź pod pomnik zamordowanych przez policję
    górników przed
    > kopalnią Wujek w Katowicach. Trudno go nie zauważyć, bo ma jakieś
    25 m
    > wysokości. Znajdziesz. Zorganizuj tam wiec, zaproś rodziny poległych,
    > znajomych, przyjaciół i powiedz im, że za komuny było im lepiej.
    >
    > A co to za górnicy w biedaszybach? Ci co zbierają na tanią wódkę?
    > W PGRach wiadomo jak było. Większość nie przynosiła zysków tylko
    straty.
    > Sprzęt był państwowy, ziemia też.
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Nie wiem skąd jesteś ale o Śląsku i jego problemach nie masz
    większego pojęcia. mogę Cię zapewnić, że akurat górnicy to bardzo
    tęsknią za komuną. Nie mieszaj kwestii zabicia kilku ludzi do odbioru
    przez społeczeństwo całych czasów.
    Zapytaj kiedy im było najlepiej!! wszyscy Ci odpowiedzą że za Gierka.
    Górnicy mieli rewelacyjne zarobki, specjalne "górnicze' sklepy w których
    mogli kupować za bony towqar "pewexowski" Górnik był kimś. Miał
    pierwszeństwo do otrzymania talonów na samochód, ogromny socjal -
    wystarczy spojrzeć na ilość wczasowych ośrodków
    górniczych,mieszkanai dla góników, rozwijała się infrastruktura na
    śląsku
    a dzisiaj? kopalnie zamykają, brak pracy i perspektyw, ludzie nie mają
    pracy przestępczość rośnie (jest to region największej przestępczości w
    Polsce). Wolnością gospodarcza, pluralizmem i swobodami demokracji
    można się cieszyć jezeli ma się co do garnka włożyć.

    a Twój tekst o pracujących w biedaszybach i zbierających na tanią
    wódkę jest naprawdę nie w porządku. Masz pracę, internet i wolność
    wypowiedzi więc możesz wypisywac w necie co Ci sie żywnie podoba.
    Myślisz, że grzebiący w biedaszybach narażaja swoje życie dla butelki
    wódki? Duża część z tych ludzi zarabia w ten spoób na utrzymanie
    swoich rodzin. przejdź się po familokach w Sosnowcu czy Będzinie. Ci
    ludzie nie mają żadnych perspektyw. niektóre familoki nie mają nawet
    wody czy kanalizacji. co więc ci ludzi mają robić? kraść?

    a uogólnianie jakiego dokonujesz jest bardzo krzywdzące. nie sadzę,
    abyś chciał żeby dokonywano takich uogólnień w Twojej sprawie.
    Podobno jesteś jakims nauczycielem akademickim, czy czymś w tym
    rodzaju? w związku z tym, iż bardzo głośno jest o naucycielach
    akademickich, którzy biorą łapówki w zamian za zdanie egzaminu,
    więc
    A) jesteś wykładowcą /nauczycielem akademickim
    B) media donosża, że nauczyciele akademiccy biorą łapówki

    czy więc zgodził byś się na nazwanie Cię łapówkarzem?

    jeżeli nie to dlaczego uważasz że masz prawo pisać, ze górnicy w
    biedaszybach zbieraja na tanią wódkę

    Pozdrawiam

    Lanfaust

    -> http://usenet.pomocprawna.info