  • Data: 2007-02-19 20:25:14
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "Artur Gazda" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie panowie,
    nie ma znaczenia czy jest to zakup na firmę czy osobę prywatną, czy kupiony
    jest do pracy - działalności gospodarczej czy do magisterskiej czy czego
    kolwiek, osoba prowadząca działalnośc gospodarczą też jest konsumentem,
    roznica polega na tym, czy zakup był dokonany w celu dalszej odsprzedaży
    towaru czy do użytku wlasnego firmy. I jest to proste, nikt nie bedzie
    takiego tlumaczenia kwestionował.

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702191436480.3012@athlon64...