eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy › Re: niezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy
  • Data: 2006-08-19 12:46:23
    Temat: Re: niezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> napisał:

    > W zgłoszeniu reklamacyjnym zażądałem zwrotu pieniędzy,
    A należało - wymianę na nowy egzemplarz.

    >w ustalonym terminie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie
    >a but sklejony.
    Co to znaczy "ustalony termin" ?
    Reklamacja NIE została rozpatrzona pozytywnie skoro nie otrzymałes
    pieniędzy :-)

    >sklep MA OBOWIĄZEK wydać NOWE buty lub zwrócić pieniądze (o ile butów nowych
    >nie mają)?
    Odpowiedzialność sklepu trwa 24 m-ce, a wcześniejsze reklamacje nie
    maja związku. Żądać zawsze możesz.


    >Minął juz ustawowy termin dwóch tygodni - sklep nie skontaktował się ze mną.
    >Czy mogę powołać się na zapisy odpowiedniej ustawy która stanowi, że brak
    >odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni równoznaczny jest z uznaniem reklamacji
    >zgodnie z moim żądaniem?
    Dokładnie tak.

    >Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem jak mam teraz rozmawiać ze sprzedawcą.
    Poprosić o wywiązanie się z przyjętego żadania i wymianę towaru na
    nowy lub zwrot gotówki. jesli słownie nie uda sie to pismo, na adres
    firmy plus prośba o pomoc u rzecznika konmsumentów.

    --
    Artur Golański

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1