eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy › Re: niezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową - buty - brak odpowiedzi sprzedawcy
    Date: Sat, 19 Aug 2006 14:46:23 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <ec6unt$bc6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb208.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1155991496 5504 213.76.45.208 (19 Aug 2006 12:44:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 19 Aug 2006 12:44:56 +0000 (UTC)
    X-Sender: IZyVDCtcTqdjcwIFiJUq7w==
    X-Newsreader: Forte Free Agent 1.93 PL unofficial/32.576 Polski (Polish)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:407901
    [ ukryj nagłówki ]

    "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> napisał:

    > W zgłoszeniu reklamacyjnym zażądałem zwrotu pieniędzy,
    A należało - wymianę na nowy egzemplarz.

    >w ustalonym terminie reklamacja została rozpatrzona pozytywnie
    >a but sklejony.
    Co to znaczy "ustalony termin" ?
    Reklamacja NIE została rozpatrzona pozytywnie skoro nie otrzymałes
    pieniędzy :-)

    >sklep MA OBOWIĄZEK wydać NOWE buty lub zwrócić pieniądze (o ile butów nowych
    >nie mają)?
    Odpowiedzialność sklepu trwa 24 m-ce, a wcześniejsze reklamacje nie
    maja związku. Żądać zawsze możesz.


    >Minął juz ustawowy termin dwóch tygodni - sklep nie skontaktował się ze mną.
    >Czy mogę powołać się na zapisy odpowiedniej ustawy która stanowi, że brak
    >odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni równoznaczny jest z uznaniem reklamacji
    >zgodnie z moim żądaniem?
    Dokładnie tak.

    >Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem jak mam teraz rozmawiać ze sprzedawcą.
    Poprosić o wywiązanie się z przyjętego żadania i wymianę towaru na
    nowy lub zwrot gotówki. jesli słownie nie uda sie to pismo, na adres
    firmy plus prośba o pomoc u rzecznika konmsumentów.

    --
    Artur Golański

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1