    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodnosc towaru z umowa
    Date: Wed, 29 Jun 2011 14:16:59 +0200

    "Veronika" 4e0af633$0$2445$6...@n...neostrada.pl

    > Ach, ach.
    > Jaki ja jestem błyskotliwy.

    To prawda, że nie jestem błyskotliwy -- gdybym był błyskotliwy,
    nie marnowałbym swego czasu na rozmawianie z Tobą. :)

    -=-

    Sprzedawca może reperować (na przykład) pięć lat -- i nie musi dawać
    jakiejkolwiek gwarancji na tę reperację. Na dodatek -- po reperacji
    rzecz może nadal być zepsuta, ale już wtedy ustawa nie chroni...

    Odwoływanie się do zdrowego rozsądku nie jest wiele warte -- gdyby
    ustawa miała sens dopiero po takim odwołaniu, równie dobrze mogłoby
    jej nie być wcale. I tak zazwyczaj jest -- interesy decydują o tym,
    czy klient jest dobrze obsługiwany w sklepie, czy źle. Po prostu
    klient nie wróci tam, gdzie został oszukany. Albo wróci, popatrzy
    na półki i nic nie kupi, zostawiając po sobie jedynie smród :)
    i bród a w czasie upału -- trochę kalorii. Być może zaangażuje
    obsługę sklepu do udzielania informacji...

    -=-

    Ale ja nigdy nie byłem zbyt błyskotliwy.
    [wolę jednak rozmawiać via net niż użerać się w sklepach]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'