eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc towaru z umowaRe: niezgodnosc towaru z umowa
  • Data: 2011-06-30 05:31:51
    Temat: Re: niezgodnosc towaru z umowa
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał w wiadomości news:iuf5cs$73i$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > "Veronika" 4e0af633$0$2445$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Ach, ach.
    >> Jaki ja jestem błyskotliwy.
    >
    > To prawda, że nie jestem błyskotliwy -- gdybym był błyskotliwy,
    > nie marnowałbym swego czasu na rozmawianie z Tobą. :)
    >
    > -=-
    >
    > Sprzedawca może reperować (na przykład) pięć lat -- i nie musi dawać
    > jakiejkolwiek gwarancji na tę reperację. Na dodatek -- po reperacji
    > rzecz może nadal być zepsuta, ale już wtedy ustawa nie chroni...

    Bzdura, kolejna reklamacja "reklamacji" - usterka nie zostala usunieta,
    naprawa nieskuteczna.
    Wynika z tego niemozliwosc naprawy, wiec przysluguje zwrot gotowki, wymiana
    towaru na nowy, wolny od wad, obnizka ceny towaru.
    A co do czasu naprawy... tego juz nie jestem pewien. Odpowiedz (lub jej
    brak) na reklamacje w terminie dluzszym niz 134 dni powoduje jedynie uznanie
    reklamacji. Co do czasu naprawy - tu trzeba dobrze poszukac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1