    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodnosc towaru z umowa
    Date: Tue, 28 Jun 2011 15:28:57 +0200

    "Veronika" 4e091d22$0$2441$6...@n...neostrada.pl

    > W Białymstoku się nie znają.
    > Kiedyś dzwoniłam, to samo mi powiedział ten specjalista od konsumentów.
    > Może to ten sam?

    ZTCW pracuje tam mężczyzna i kobieta -- te same osoby od początku
    do kwietna ubiegłego roku. Zapewne nadal tam pracują.

    > Następnym razem nie fatyguj się, zadzwoń do Wrocławia, albo do Poznania.
    > Tam się znają. :)

    Jakbym miał trochę pieniędzy -- kupiłbym mieszkania we Wrocławiu
    i Poznaniu -- aby w miastach tych mieć swoje bazy wypadowe. Nie
    zawracałbym sobie głowy rzecznikami.

    Może jest gdzieś świat piękniejszy, prawdziwszy, sprawiedliwszy...
    Ale czy warto go szukać? :) Albo tworzyć tutaj? :)

    Ustawa jest całkiem dobra -- poza tym, że ma masę nieścisłości
    i zawiłości. Sprzedawca odpowiada i za towar, i płaci za montaż
    oraz demontaż wadliwego towaru... Tak, jak powinno być.

    Ja, Konsument (a każdy jest konsumentem -- nie ma ludzi, którzy
    z urodzenia są niekonsumentami, jak są niekobietami na przykład)
    idę do sklepu (inwestuję swój czas) gdzie mam prawo do tego, by
    mnie obsłużono (sprzedawca ma obowiązek podania mi ważnych informacjo
    dotyczących interesującego mnie towaru znajdującego się w jego
    sklepie) i prawo do świadomego wyboru oraz świadomego zakupu...
    Sprzedawca ma zadbać o to, abym nie kupił u niego bubla, który
    jest i stratą moich pieniędzy, i stratą mojego czasu... Sprzedawcy
    obowiązkiem jest nie tylko branie szmalu za sprzedawany towar, ale
    także kierowanie sprzedażą, omijanie bubli, selekcjonowanie tego,
    co oferuje świat...

    W istocie jednak Rzecznik (mój rzecznik -- opłacany także przeze mnie)
    drwi ze mnie i daje mi do zrozumienia -- jaki to debli kupuje w Media
    Markt, i jaki cwaniak kupuje sprzęt LG?...

    -=-

    Szukając tutaj kultury, człowiek musi wreszcie sięgnąć po butelczynę
    kefiru -- z żywymi kulturami bakterii. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'