eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniewziąłem paragonuRe: niewziąłem paragonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Lesio5" <l...@w...pI>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niewziąłem paragonu
    Date: Sat, 23 Oct 2004 15:10:49 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: k...@p...onet.pl@nat-goc.aster.pl
    Message-ID: <cldlib$fvh$1@news.onet.pl>
    References: <claflk$bh1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...task.gda.pl> <clahl1$73p$1@news.onet.pl>
    <M...@n...task.gda.pl> <clam7n$gc$1@news.onet.pl>
    <M...@n...task.gda.pl> <clb9qm$fro$1@news.onet.pl>
    <clbb1f$dp4$1@nemesis.news.tpi.pl> <clctpc$92c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <clcup0$cp3$1@nemesis.news.tpi.pl> <cld3c9$mph$1@news.onet.pl>
    <cld9a5$5bp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1098537355 16369 212.76.39.228 (23 Oct 2004 13:15:55 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Oct 2004 13:15:55 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:250205
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Radek Zwolski" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cld9a5$5bp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >>
    >> To TY masz udowodnic, ze tam kupiles ten plecak. Nie oni. Pozbawiajac sie
    >> dowodu zakupu zmniejszyles swoje szanse do zera.
    >
    > Niewzialem paragonu!

    "Nie wzialem" a "wyrzucilem" - co za róznica ? Ten sam efekt.
    >
    > Nie mam zamiaru się z nimi sądzić, zresztą obsługa sklepu była mi
    > przychylna,
    > pytam tylko czy sie da obejść jakoś przepis o podpinaniu paragonu przy
    > okazji zwrotu towaru.

    Nie.

    >
    > Pozatym odwróć sytuacje, sklep może robić tak że klient kupuje, płaci, a
    > sprzedający kładzie paragon w miejscu niewidocznym dla klienta, klient
    > zapomina paragonu,

    A to juz problem klienta.


    > (jest dużo drogich rzeczy na które dostajesz jedynie paragon)

    Na kazdy produkt mozna zażądac faktury.


    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.
    Lou Reed - Perfect Day


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1