  • Data: 2004-10-25 07:19:45
    Temat: Re: niewziąłem paragonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2004, januszek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news napisał(a):
    >+
    >+ > [1] Wydając fakturę zabiera się paragon :)
    >+
    >+ Jestes tego pewien?

    To jest WYMÓG PRAWNY.
    *Jeśli* wystawiono paragon (a dla OF paragon MUSI być) to
    wydając do tej samej sprzedaży f-rę MUSI zostać zachowana
    jedna kopia f-ry :) z "przypiętym" :> oryginałem paragonu.
    Rozp. MF z dnia 27 kwietnia 2004 r, par. 14.3:
    +++++
    3. W przypadku gdy faktura dotyczy sprzedaży zarejestrowanej przy
    zastosowaniu kasy rejestrującej, do kopii faktury podatnik obowiązany
    jest dołączyć paragon dokumentujący tę sprzedaż.
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd