  • Data: 2004-10-23 09:46:19
    Temat: Re: niewziąłem paragonu
    Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Są niezainteresowani w swiadczeniu na twoja korzysc. Maja zwykle prowizje
    od
    > sprzedazy. W razie ewentualnego przesluchania i sprawy w sadzie zawsze
    > odpowiedza, ze nie pamietaja klienta dokunujacego konkretnej transakcji.

    > A kopia paragonu znajdujaca sie w sklepie nie nalezy sie tobie. Jest
    > nawinieta na rolke, zarchiwizowana i czeka na ewentualna kontrole z urzedu
    > skarbowego. Ona nie ma prawa byc tobie udostepniona.
    >
    > Ty juz swoja kopie paragonu zgodnie z przepisami otrzymales. Skoro
> [...]

    Niewzialem paragonu!

    Nie mam zamiaru się z nimi sądzić, zresztą obsługa sklepu była mi
    przychylna,
    pytam tylko czy sie da obejść jakoś przepis o podpinaniu paragonu przy
    okazji zwrotu towaru. (np przyszło mi do głowy skserowanie, paragonu z
    kasy), powtórze wola obsługi jest dobra.

    Pozatym odwróć sytuacje, sklep może robić tak że klient kupuje, płaci, a
    sprzedający kładzie paragon w miejscu niewidocznym dla klienta, klient
    zapomina paragonu, sprzedawca wyrzuca, i niemusi sie martwić o zwrot ani o
    reklamacje.
    (jest dużo drogich rzeczy na które dostajesz jedynie paragon)