eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy DotPayRe: nieuczciwy DotPay
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy DotPay
    Date: Fri, 23 Jan 2009 15:14:21 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <gldc08$j1s$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gld9t2$n9l$1@news.onet.pl> <gldaas$92h$1@inews.gazeta.pl>
    <gldall$peg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-143-30-56.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1232745288 19516 70.143.30.56 (23 Jan 2009 21:14:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jan 2009 21:14:48 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    X-Antivirus: avast! (VPS 090123-0, 01/23/2009), Outbound message
    In-Reply-To: <gldall$peg$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:572932
    [ ukryj nagłówki ]

    Gonzo wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    > news:gldaas$92h$1@inews.gazeta.pl...
    >> DotPay w sumie ma racje, oni nie wiedz? jak zakonczy?a sie transakcja po
    >> twojej stronie z CinemaCity. To ?e to ich wina to sprawa drugorzedna.
    >
    > no niezupe?nie nie wiedz?. proces potwierdzenia p?atno?ci w internecie
    > wygl?da tak, ?e inicjator [CinemaCity] prosi agenta [DotPay] o autoryzacje
    > transakcji. DotPay aoutoryzuje i otrzymuje od cinemaCity finalnego OK, ze
    > tamten zrozumia? i sesja sie konczy. w tym przypadku nie mia? szans otrzymaae
    > takiego potwierdzenia od CinemaCity, bo tak sesja juz dawno wygas?a.

    Masz rację, jeśli CinemaCity nie potwierdził.
    Jeśli tak było to na jakiej podstawie DotPay wysłał pieniądze, śkoro nie
    dostał potwierdzenia.
    A może jednak dostał i dlatego wysłał, a błąd leży po stronie
    oprogramowania CinemaCity?
    To że twoje rezerwacja wygasła niekoniecznie musi oznaczać, że
    CinemaCity nie potwierdził, że dostał potwierdzenie autoryzacji.


    >
    > Tyle teorii. a praktyce - czy poza unizonym poproszeniem o ?askawy zwrot
    > kaski - mo?na u?yae jakiego? mocniejszego argumentu? (oczywi?cie nie pytam o
    > bejsbola :-)
    >

    tak jak napisał Robert.
    Warto mieć papierowe potwierdzenie z DotPay, że kasa poszła a w stosunku
    do CinemaCity użyć argumentu o bezpodstawnym wzbogaceniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1