  • Data: 2009-06-20 16:19:31
    Temat: Re: nietypowe (?) zwolnienie pracownika z art. 52 par. 1 pkt. 1
    Od: "GAL" <G...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R.Madejski" <r...@a...com> napisał w wiadomości
    news:00368a52$0$27449$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > Jestem w nietypowej sytuacji: kilka tygodni temu rozwiązałem umowę o pracę
    > z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Dziś, na tydzień przed moim ostatnim
    > pojawieniem się w pracy, odmówiłem wykonania polecanie służbowego (z
    > powodów osobistych). Natychmiast pojawił się dyrektor i wręczył mi
    > rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia. Uzasadnienie: art. 52 par. 1
    > pkt. 1. W nerwowej atmosferze podpisałem. Jestem osobą młodą, studiującą,
    > z niewielkim stażem, nie zdawałem sobie sprawy co to znaczy.

    > Rafał

    Po pierwsze: W trakcie okresu wypowiedzenia można zwolnić dyscyplinarnie.
    Po drugie: Twój podpis na "dyscyplinarce" onacza tylko że się zapoznałeś a
    nie że zgadzasz się [masz okres odwołania ]...
    Po trzecie: to czy uda Ci się wyść z tego sensownie zależy czy faktycznie
    nasąpiło "cięzkie naruszenie obowiązków pracownika"..Wbrew pozorom , to
    żadkowystępuje. najczęsciej jeśli pracownik zapije. w DRUGIEJ KOLEJNOŚCI
    JEŚLI KRADNIE. W innych już problematycznie.Jeśli naraził zakład na duże
    straty. Jeśli odmówiłeś wykonania polecenia to opisz to ,a grupa skomentuje
    czy jest t o podstawa do dyscyplinarki

    GAL