  • Data: 2024-07-28 19:21:04
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dowolne pod warunkiem, że będzie takie samo jak z Twojego kierunku. :)

    Otóż wcale nie. Często tak bywa, zwłaszcza na małych skrzyżowaniach, ale
    na dużych wcale nie jest to regułą. Zresztą koło mnie przez jakiś czas
    było tak że ponieważ była duża relacja na lewoskręcie to z naprzeciwka
    faza zielona była znacznie krótsza i skręcało się na zielonym a ci z
    naprzeciwka mieli czerwone. Nie muszę chyba pisać co się działo jak z
    tego zreygnowali...

    > No tak solyca. :)

    Stolica nic do tego nie ma (poza tym że światla na rondach są fajnie
    zrobione - jest zielone to jedziesz, wszystko ogania program wspierany
    zapewne przez dużą ilość czujników ile samochodów gdzie w tej chwili
    jest na skrzyżowaniu - czyli pewnie drogo). Natomiast te wasze rataje to
    już na całą Polskę słynne były, więc poprzestańmy dyskusję na temat
    wyższości pyrów nad ziemniakami i czy chodzimy na dwór czy na pole, że
    ronda da si e zrobić lepiej niż w Poz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!