  • Data: 2024-07-29 07:07:38
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2024 o 14:07, Shrek pisze:

    > Przy okazji - brakuje powtórzenia znaków po lewej stronie.

    A co to jest?
    https://maps.app.goo.gl/HGN7yANiRb1ToE3V6
    Stoją po obu stronach wszystkich czterech jezdni prowadzących do tego
    skrzyżowania.
    https://maps.app.goo.gl/AupN359u7SphdX8p8
    https://maps.app.goo.gl/faohFbiGk4L25v3p9
    https://maps.app.goo.gl/HEUGpqKzVQSjT1ot7
    https://maps.app.goo.gl/R2UY5g4eB8HmnKdL9

    > Tak ogólnie
    > nie wiem czy poznańskie ronda są wzorem do naśladowania;)

    W Warszawie (i nie tylko) często trzeba czekać na zjazd, mimo że z
    prawej nic nie jedzie, bo w trosce o debili za kierownicą postawili
    światła na zjeździe z ronda. Kiedy Kercelaka przebudują, to pewnie też
    jakiś opiekun idiotów postawi światła na zjeździe.
    Skretynienie kierowców jest tak wielkie, że jakiś czas temu tutaj ktoś
    narzekał, że spotkał bardzo niebezpieczne skrzyżowanie - bo bez osobnej
    sygnalizacji dla lewoskrętu.

    --
    -
    Akarm