  • Data: 2024-07-29 17:26:50
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2024 o 15:07, nadir pisze:

    > Tak jak napisałem wyżej albo zwiększyli szansę na włączenie się do ruchu
    > albo przewidują w przyszłości zmianę kategorii drogi?

    Zrobiono rondo żeby nie dało się zapierdalać... Nawet widać ślady
    przyczyny na street view.

    A że im wyszło skrzyżowanie które nie jest skrzyżowaniem - bez
    znaczenia, dopóki okaże się że jednak będzie miało to znaczenie - na
    przykład ktoś za nim zaparkuje (pal sześć czy się da sensownie - chodzi
    o to czy wolno) i jak? Jak skrzyżowanie to wolno (ale dalej niż 10
    metrów) jak nie... to nie wolno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!