  • Data: 2024-07-28 17:21:22
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To po co piszesz, że w PoRD jest wyraźnie napisane jak używasz
    > kierunkowskazów na rondzie, skoro tego tam nie ma.

    Tyle pierdolenia o niczym...

    Tu jest napisane:
    5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować
    zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
    sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.

    Czego nie rozumiesz?

    Mają napisać, ze trzeba sygnalizować na drodze dwujezdniowej, parkingu,
    autostradzie i w setkach innych miejsc?

    Zdrowy jesteś?

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.