  • Data: 2005-07-16 10:37:35
    Temat: Re: niesłuszne zwolnienie - po powrocie ze szpitala
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:303c8$42d817eb$540a883f$10884@news.chello.pl...
    > witam! z powodu stresu moja siostra zemdlała w pracy.odwieziono ją na
    > pogotowie.
    > zdecydowała się pójść na obserwację do szpitala. po tygodniowych badaniach
    > nic nie stwierdzono. (L4-trwalo 2 tygodnie). po powrocie do pracy -
    > bezpośredni przełożony zaczął ją wypytywać czy to coś poważnego i
    > sugerować żeby dostarczyła pismo o zdolności do pracy (a przecież miała
    > ważne badania lekarskie) - siostra odpowiedziała że jeżeli chcą od niej
    > badania - to niech wydadzą skierowanie na badania do Med.Pracy. Sprawa
> [...]

    w tym konkretnym przypadku prawo jest niestety (a może stety) po stronie
    pracodawcy , tak jak napisał ktoryś z grupowiczów szanse na jakiekolwiek
    pieniądze są 1% a nawet mniejsze , pracodawca postąpił zgodnie z prawem
    jeżeli chodzi o okres wypowiedzenia , nawet jak skieruje sprawe do sądu
    pracy to tylko straci czas i nerwy a i tak racje przyzją pracodawc