  • Data: 2005-10-08 06:34:18
    Temat: Re: nierowne traktowanie w pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biegusiem do swojego posła, niech sejm cos z tym zrobi.

    Czyli uwazasz ze nie mam szans np w sadzie pracy o to zebysmy byli
    traktowani rowno?
    Moim celem nie jest chec bycia zatrudnienia na KN tylko to zebysmy
    zarabiali porownywalne pieniadze biroac pod uwage to ze pracujemy na tym
    samym stanowisku i mamy takie samo wyksztalcenie.

    > Przecież ja nie twierdzę ze to zgodne z kp. Nie są to tylko nadgodziny,
    > tylko źle rozłożony normatywny czas pracy. Pracodawcy grozi za cos
    > takiego grzywna.
    A ja czy moge ubiegac o dodatek za takie sytuacje? W jaki sposob mozna
    to rozliczyc ?