  • Data: 2006-01-24 12:24:06
    Temat: Re: niepowazna firma Manta i ich "gwarancja"
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu vonski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam pytanie odnosnie bezprawnej moim zdaniem polityki firmy Manta wobec
    > klientow.
    > (...)
    > Firmware jest udostepniany _przez_ firme Manta, jako _oficjalne_
    > oprogramowanie (nie mowie o wersjach beta, na ktore porywa sie wielu
    > niecierpliwych). Natomiast firma Manta, w swoich gwarancjach zastrzega
    > sobie, ze gwarancja _nie obejmuje_ awari odtwarzacza podczas upgrade'u
    > oprogramowania. No i moje pytanie: czy maja do tego prawo ???
    IHMO tak... gwarancja to dobra wola producenta, wiec to on decyduje o
    tym jakie sa warunki gwarancji
    > Zeby bylo ciekawiej: ostatni model tej firmy - Emperor III, w swojej
    > sklepowej wersji nie oferuje nawet wszystkich funkcji, ktore sa wypisane
    > wielka czcionka na pudelku !! Sa one dostepne dopiero po wgraniu nowego
    > oprogramowania.
    Hmmm... kupowalem ostatnio EmperoraIII dla szwagra, nie wiem jakie
    oryginalny soft ma mozliwosci - od razu wgralem update:)
    > Czy moza cos z nimi zrobic ?? Czy warto z tym isc do sadu konsumentow,
    > czy sa jakies szanse ??
    IHMO tylko jesli faktycznie jest tak ze sprzet z oryginalnym softem nie
    udostepnia funkcji wymienionych na opakowaniu (aczkolwiek wtedy mozna
    reklamowac ze towar jest niezgodny z umowa)
    Natomaist jesli chodzi o wylaczenie z gwarancji updatu firmware'u - tak
    samo jest (bylo) w przypadku biosow i plyt glownych czy firmware'ow do
    napedow cd/dvd
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl