  • Data: 2006-01-24 12:08:59
    Temat: Re: niepowazna firma Manta i ich "gwarancja"
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 24 Jan 2006 12:46:35 +0100,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> screamed:
    > Nie mowiac o przypadkach losowych, kiedy ktos bedzie mial przerwe w
    > zasilaniu podczas upgradu firmware-u.
    > Zasadniczo sprzet elektroniczny nalezy projektowac tak, zeby po
    > wylaczeniu zasilania nie trzeba bylo go kazdorazowo za 100zl przywracac
    > do zycia. A przynajmniej nalezaloby wyraznie napisac (najlepiej na
    > opakowaniu), ze urzadzenia nie wolno podlaczac do miejskiej sieci
    > energetycznej bez zasilacza awaryjnego.

    Upgrade urządzeń Manty jest trochę nieporęczny - po przeflashowaniu
    urządzenie powinno się np. samo wyłączyć - w przypadku urządzenia, które
    ja mam następuje reset i ponowne odczytanie płyty z danymi. Jeśli się
    wyłączy za wcześnie/późno jest problem. I podejrzewam że przed tym
    chcą się zabezpieczyć.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 13:07:23 user up 10866 days, 1:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A bird in the hand is safer than one overhead.