  • Data: 2006-01-24 20:06:47
    Temat: Re: niepowazna firma Manta i ich "gwarancja"
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):
    > W której gwarancji jest taki zapis? Jakiej płyty głównej to dotyczyło? Jaki
    > model? Jaki producent?
    > Pytam z czystej ciekawości - bo jeszcze takiego zapisu nie spotkałem - a
    > trochę "tego" już miałem ;)
    Kiedys kupujac czesci w hurtowni/sklepie, dostawalem gwarancje
    sprzedawcy (producent nie dawal swoich gwarancji, fakt ze tyczylo sie to
    raczej plyt klasy ECS niz Asus) - w tejze gwarancji byl punkt ze
    gwarancja traci waznosc w przypadku update'u biosu/firmware'u. Tego typu
    uwagi widzialem na gwarancjach z roznych sklepow jak znajomi kupowali.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl