  • Data: 2008-02-09 14:20:12
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:fohpjv$te4$1@news.onet.pl...
    > Nie nie, absolutnie niemam nic w akcie oskarzenia o udostepnianiu.
    > Oczywiscie tego rowniez nie czyniłem. Mam wyszczegolnione po prostu
    > programy, ze były "zainstalowane" (a przeciez nie były, jedynie np. *.rar)
    > na dysku komputera.

    Wiec podważ opinię biegłego i powiedz, że składasz wniosek o
    demonstrację dowodu, gdyż nigdy nie instalowałeś tych programów i na pewno
    nie były one zainstalowane w momencie, gdy sprzęt był od Ciebie zabierany.
    Podważysz opinię biegłego, wytykając jej bezsensy, sąd się wnerwi i
    prokurator zostanie z niczym. W sumie to stan twardego dysku powinien zostać
    zabezpieczony w sposób niepozwalający na ingerencję w jego zawartość, wskaż,
    że od chwili zatrzymania dowodu do tego momentu sprzęt przewinął się przez
    wiele rąk, był wielokrotnie uruchamiany i jego obecna zawartość ma niewiele
    wspólnego z jego zawartością w chwili zatrzymania. A na datę utworzenia
    plików można wpływać bez kłopotu choćby poprzez przestawienie czasu
    systemowego.

    A jeśli sąd tej demonstracji odmówi, to jest to dodatkowy argument, przy
    odwoływaniu się od wyroku.