  • Data: 2008-02-10 12:36:00
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fomml2$iec$3@news.ds.pg.gda.pl...

    > osiągnięcia

    Ok. A jeśli będę w jakimś stopniu miał mozliwość udowodniania, że część z
    tych programów po przetestowaniu (bo nie zawsze producent daje pełna
    funkcjonalność w wersjii demo) kupiłem wersje oryginalną? Czy to ma dla sądu
    twoim zdaniem jakiekolwiek znaczenie? Z tego co wiem na kolejnej rozprawie
    bedzie biegły, którego ewentualnie opinie bede mógł podwazyc.