  • Data: 2008-02-09 14:10:54
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:foip7e$nog$1@news.onet.pl...

    > Fakt po częsci może masz racje niewatpie. troche czytałem tego w necie i w
    > zasadzie absolutnie nic sęsnego znaleźć się tu nieda. A już napewno
    > gotowego rozwiązania, na którę złudnie liczę. Marwi mnie jednak
    > interpretacja przepisu osiągania korzyści majątkowej

    No więc, zapytaj się prokuratora w jaki sposób uważa, że osiągnąłeś tą
    korzyść majątkową, jeśli nawet ich nie używałeś, a jeśli powie, że przez
    posiadanie, to spyaj się czy fakt posiadania hemoroidów na odbycie, to też
    korzyść majątkowa, jeśli stwierdzi, że nie, to powiedz mu, że sam widzi, że
    samo posiadanie, nie zawsze jest korzyścią, a czasami wręcz odwrotnie.
    Powiedz też, że posiadane archiwa służyły Ci jedynie do testowania szybkości
    zapisu, szybkości transferu i zawarta w tych archiwach treść po prostu nie
    miała dla Ciebie żadnego znaczenia. Tak samo, jak dla zmierzenia wyporności
    statku, obojętne jest, czy napełni się go wodą, czy też ropą. Tak więc
    trudno mówić o jakiejkolwiek wartości, jeśli jeśli dla ciebie ważny był
    skutek, czyli wykonanie pomiearów transferów, a nie materiał służący do
    badań. A jedyne co spowodowało ich użycie, to fakt, że miały dużą objętość.
    A jeśli tak, to niech wyceni ile wart jest 1 bajt rozmiaru pliku i uzasadni,
    dlaczego akurat tyle.