  • Data: 2008-02-09 21:46:16
    Temat: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze to właśnie chyba tej wersji się będę trzymał bo już o niej
    > myslałem wcześniej. Na pytanie dlaczego akurat te pliki to powiem, że były
    > popularne i łatwe do pobrania.

    A jak należy legalnie postąpić kiedy

    1. kupuję pudełko z programem w dużym sklepie
    2. robię kopię bezpieczeństwa instalki,

    3. niestey orginalne pudełko, rachunek i orginalny nośnik ulega
    zniszczeniu, dzieckjo wywaliło go do kosza

    Czy wtedy muszę natychmiast kopię bezpieczeństwa wymazać z dysku???? - bo
    grozi kara?

    zbyszek