    From: "Troll" <w...@d...mnie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalny soft na PC juz bylo ale jak gadac na procesie
    Date: Fri, 8 Feb 2008 10:52:37 +0100

    Użytkownik "Robsio" <d...@u...tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:fofsj6$cau$1@news.onet.pl...
    > witam sznaownych grupowiczow
    >
    > krótko o sprawie w sadzie, ktora na dniach sie odbedzie: kilkanascie
    > programow na dysku w trakcie przeszukania na jakas tam laczna sume (art.
    > 278par.2kk czyli standard). programy NIE byly zainstalowane w windowsie,
    > byly w wersjach instalacyjnych na zupełnie drugiej partycji. programy
    > oczywiscie z krakiem lub serialem. Sam windows byl legalny, jest na to
    > naklejka na obudowe i faktura.
    >
    > Teraz pytanie do Was bo mnie po prostu niesatc na adwokata do obrony: jaka
    > przyjac liniie obrony, co gadac po prostu na sprawie itd. jedna sprawe juz
> [...]

    ja bym przypomnial na sprawie ze karalnym ni ejest POSIADANIE lewego softu a
    uzyskanie od osoby nieuprawnionej,
    jezlei prokurator twierdzi ze uzyskales soft od osoby nieuprawnionej to
    niech Ci to udoowdni bo ty sobie takiego zdareznia nie przypominasz i nie
    masz wcale obowiazku dostarczania dodow na swoja korzysc czy tez nie korzysc
    stad tez nie masz zamiaru mowic skad ten soft sie wzial.

    P.