    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalne oprogramowanie
    Date: Fri, 27 Sep 2002 23:42:06 +0200

    > tez mi sie wydaje ze ktos tu przegina. Rok temu przesiadlem sie ze starego
    > komputera na nowy - na starym odinstalowalem office a na nowym go
    > zainstalowalem. stary jest przez kogos uzywany jako terminal ale jesli slady
    > poprzedniej instalacji mialyby jakies znaczenie to ja sie z taka
    > interpretacja nie zgadzam
    Ja też nie. Chyba, że ślady poprzedniej instalacji ujawnią numer produktu
    zarejestrowanego przez kogoś innego. Nie wiem, czy to możliwe. Ale pamiętamy
    zaszycie nr seryjnego w prockach Intela, teraz przymusową aktywację w MS
    przekazującą konfig maszyny itp.
    Uważam, że przy takiej kontroli lepiej nie być zmuszonym do wyjaśniania
    jakichkolwiek wątpliwości.

    JarekT