  • Data: 2002-09-27 09:03:29
    Temat: Re: nielegalne oprogramowanie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski"

    > Ja nie rozumiem, instaluje sobie legalnego ofisa (dajmy na to na siebie
    > osobiscie, bez rejestracji), po pewnym czasie uznaje ze nie chce tego
    > swinstwa i wywalam/deinstaluje dołączonym ms-deinstalatorem. Całość softu
    > z licencją odsprzedaję przypadkowej i anonimowej osobie, lub spalam w
    > piecu CO. Potem nachodzi mnie kontrola i znajdują jakiś plik który
    > wskazuje ze rok wcześniej miałem ofisa i maja do mnie pretensje? Na jakiej
    > podstawie? Jak dla mnie to próba wyłudzenia.

    tez mi sie wydaje ze ktos tu przegina. Rok temu przesiadlem sie ze starego
    komputera na nowy - na starym odinstalowalem office a na nowym go
    zainstalowalem. stary jest przez kogos uzywany jako terminal ale jesli slady
    poprzedniej instalacji mialyby jakies znaczenie to ja sie z taka
    interpretacja nie zgadzam
    *** blad ***