eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja › Re: niedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja
  • Data: 2008-08-20 17:18:46
    Temat: Re: niedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rentier wrote:

    > Słusznie.Ale czy są?

    moga byc i to w latwy sposob. Czy to nie wystarcza ?

    > Ale mimo to serwis jest zabezpieczony.Wprawdzie w w minimalny sposób,
    > ale jest.

    czym - haslem ? Nie wazne czy haslo bedzie mialo 2 czy 202 znaki - jest ono
    wysylane tekstem jawnym i przechodzi przez szereg urzadzen zarzadzanych
    przez osoby trzecie. Dostep do takich urzadzen = dostep do hasla a co za
    tym idzie i konta.

    Dla przykladu: powiedzmy ze lacze sie z internetem przez siec osiedlowa
    ktora zarzadza osoba ktora ma wobec mnie zle zamiary, albo nawet nie ma ale
    nie chcialbym aby wiedziala ze miesiac w miesiac przelewam na jakies konto
    po kilka tysiecy zlotych. W takim wypadku zdobycie hasla zajmie jej 2
    minuty

    > To podstawa, ale szczegółów tam nie znajdziesz.Wg tego co piszesz dane są
    > chronione.
    na jakiej podstawie tak sadzisz ? Bo w/g mnie wlasnie nie sa

    > Login i hasło, np. minimum 6 znakowe- jest takim zabezpieczeniem
    patrz wyzej

    > Zdecydowanie tak.

    czyli jednak mam prawo domagac sie aby byly chronione ?

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein