eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja › Re: niedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja
  • Data: 2008-08-21 08:57:46
    Temat: Re: niedostateczne zabezpieczenie danych osobowych - interwencja
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> napisal w
    > Jak juz powiedzialem, serwis www zostal uruchomiony jednak dziala w
    > zwyklych
    > polaczeniach zamiast szyfrowanych (http zamiast https).

    Jest rozporzadzenie w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych
    oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadac
    urzadzenia i systemy informatyczne sluzace do przetwarzania danych
    osobowych: jak jest internet to ma byc https przy dostepie do danych
    (uwierzytelnianiu).

    Z tym, ze nie wiem czy w Twoim mozna mówic o uwierzytelnianiu sie do systemu
    przetwarzania danych, wszak masz dostep nie do zbioru, a jedynie do swoich
    danych. Bo idadc tym tokiem to praktycznie logujac sie gdzieklowiek
    nalezalony dawac https, bo ma sie dostep do swoich danych osobowych. A tak
    nie jest. Wydaje sie, ze logujac na wlasne konta nie ma sie dostepu do
    danych, wiec to wymaganie nie jest konieczne. Ale trzeba poszukac w
    interpretacjach GIODO lub oficjalnie tam spytac.