  • Data: 2008-08-17 22:10:56
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: pakalk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 18:52, ">>" <h...@t...trshsrt> wrote:

    > heh.. moglem tak napisac w pierwszym poscie, moze przynajmniej kilku debili
    > by nie pisalo wkurwiajacych postow. chociaz pewnie cos by wymyslii....

    Mogles tez napisac, ze zaatakowalo Cie ufo, a na tylnym siedzeniu
    wiozles krwawiaca zone w ciazy, a w bagazniku siedzialo 15
    uciekinierow z Gruzji, ale to wszystko bylaby nieprawda, a oceniac
    mozna tylko to co mialo miejsce, a nie to co mogloby miec miejsce.
    Probujesz naginac fakty tak, zeby ktos Ci przyznal racje. Moze wtedy
    dostaniesz orgazmu - nie wiem, nie interesuje mnie to.

    > oczywiscie. tyle ze ja nie jestem w tych ktorzy leca na policje bo ktos mnie
    > zwyzywal.

    Z wczesniejszych postow mozna byloby wysnuc teorie, ze tak wlasnie
    robisz, probujac klocic sie o 46 zlotych, ktore i tak bys wydal.
    Powiesz, ze to dla zasady tak piszesz i sie zachowujesz - z innych
    Twoich wypowiedzi wynika, ze jestes czlowiekiem, ktory nie ma wiele
    wspolnego z kultura osobista, a co za tym idzie z zasadami zachowania,
    czyli nie mozesz mowic, ze o jakies zasady Ci chodzi. Chyba tylko te,
    ktore Tobie sie podobaja.

    Co do samej sprawy - jesli czules sie pokrzywdzony, to powinienes
    poczekac na policje i to wyjasnic. Oni na pewno by powiedzieli, ze nei
    musisz placic za niezamowiony towar i by nie bylo klopotu. Ale nie
    poczekales i zachowales sie jak zlodziej. Nie ma zadnych dowodow na
    to, ze miales 20 zl i chec zaplaty tych jedynie 20 zl. Z tego co
    pamietam, to tez oskarzales, w ktoryms z pierwszych postow, tego
    "ciecia" o to, ze w zeznaniach na Policji sam wlozyl w Twoje usta
    wyzwiska - kolejnymi postami uczyniles taka wersje (z wyzwiskami z
    Twojej strony) wielce prawdopodobna, a Twoja mniej wiarygodna -
    najprawdopodobniej sklamales w zeznaniach na Policji nie mowiac o tym,
    ze wyzywales; najprawdopodobniej sklamales tutaj piszac, ze tak nie
    bylo. Jesli sklamales raz, mogles i wiecej. Szczegolnie, ze ciagle
    dokladasz i modyfikujesz swoja opowiesc w taki sposob, by wyszlo na
    Twoje.

    Co do wyzwisk natomiast - moze Ty nie leciesz na Policje jak ktos Cie
    zwyzywa, ale niektorzy (takze bywalcy tej grupy) moga tak zrobic, bo
    maja do tego prawo. Wiec jesli Twoja kultura osobista (przy zalozeniu,
    ze kazdy czlowiek jakas ma - tylko niektorzy na niskim poziomie) nie
    hamuje Twojego cietego jezyka, to niech zrobia to przepisy, ktore to
    lamiesz, bezpodstawnie wyzywajac chocby od pedofilow. Oskarzenia co do
    tego, ze jestes kombinatorem sam natomiast uprawdopodobniles, swoimi
    wypowiedziami, i na podstawie tych wypowiedzi mozna tak o Tobie mowic
    z wysokim prawdopodobienstwem.