  • Data: 2004-05-02 19:21:55
    Temat: Re: niechciane reklamy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:c72vte$3sb$1@inews.gazeta.pl...

    > na pewno jest regulacja prawna dotyczaca skladania ofert reklamowych
    > przez urzadzenia telefoniczne itp... nawet czytalem takie cos, ale to
    > bylo dawno i adres zapodzialem :(
    > z kolei poczta polska wprowadzila takie cos, ze osoba, ktora nie chce
    > otrzymywac reklam, sklada podanie i wlasnie tam sie powoluje na
    > odpowiednia ustawe...
    > takie cos jest i bynajmniej nie dotyczy tylko reklam internetowych

    Ale rzeczone oświadczenie ma moc jedynie do druków bezadresowych
    przesyłanych przez pocztę. Tych nie będziesz dostawał. Poza pocztą
    makulaturę roznoszą inni "operatorzy spamu" i ich Twoje oświadczenie nie
    dotyczy. Ja już zastanawiałem się, czy do wieszanych na klamkach i
    wkładanych za wycieraczkę reklam nie dało by się od strony art. 63a kw
    podejść. No w końcu jest to jakaś forma ogłoszenia, a moja klamka czy
    wycieraczka właściwym miejscem do jej umieszczenia raczej nie jest.