    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie zglaszac, zglaszac i komu...
    Date: Sun, 18 Jul 2010 09:44:50 -0500

    P_ablo wrote:
    > witam
    >
    > 3 lata temu zmienilem firme kurierska z UPS na Siodemke.
    > Siodemka sama do mnie przyszla i zaproponowala atrakcyjne ceny . Generalnie
    > wpsolpraca nie uklada sie zle i nie ma na co narzekac.
    >
    > Cos mnie jednak naszlo i zlecilem pracownikowi przesledzenie zestawien
    > wysylek z samego poczatku kiedy byly braki kadrowe i nie mial kto tego wtedy
    > przegladac.
    > Okazuje sie, ze kilka miesiecy od rozpoczecia wspolpracy w zestawieniach
    > pojawilo sie kilkanascie drogich przesylek ktorych nie nadawalismy.

> [...]

    Powolywanie sie na reklamacje z ich strony to pomylka, bo przeciez nie
    ma (legalnej) transakcji, ktory by mozna reklamowac.
    Doskonale przeciez wiedza do kogo te przesylki szly wiec łatwo ustalic
    kto ma wspolnych znajomych i kto to wysłał.

    Możliwe, że to tylko pomyłka, ktoś sie machnął w numerze zlecajacego i
    poszlo na cudze konto.

    W zasadzie wyslac pismo o zwrot kasy informujac, ze to nei wasze
    transakcje i obciążyli was błednie.
    Potem dwutorowo. Sąd cywilny o zwrot kasy. Prokurat o wyłudzenie.
    Przy czym sąd cywilny i tak zawiesi wam sprawe do czasu zakonczenia
    sprawy przez prokuratora.

    Wiec jak bym poszedl najpierw z cywilnego, a dopiero potem z karnego.