  • Data: 2007-07-26 14:40:26
    Temat: Re: nie usunięta usterka
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:
    > witam wszystkich ponownie.
    > parę wątków wyżej pisałem o moich problemach z telefonem. dzisiaj po
    > telefonie do orange okazało się że jest do odebrania(wrócił z serwisu
    > wczoraj). ciekawe, że gość nie poinformował mnie wcześniej, tylko
    > dopiero jak zadzwoniłem. po odebraniu telefonu zauważyłem że w karcie
    > gwarancyjnej nie ma żadnego wpisu z serwisu. gość poinformował mnie, że
    > firma Samsung nie czyni tego, tylko wystawia takie pismo na wyraźne
    > życzenie reklamującego. ??
    > po włączeniu telefonu wszystko było ok, ale po jakimś czasie okazało się
> [...]

    witam.
    no i po sprawie. dzisiaj dzwoniłem do Samsunga, aby dowiedzieć się jak
    to było z tym telefonem. faktycznie telefon był u nich 12 dni roboczych,
    przy czym nie został naprawiony. zdaniem panów z serwisu telefon był
    wcześniej zalany wodą i usterka ta nie podlega naprawie gwarancyjnej.
    grzecznie podziękowałem i rozłączyłem się. dzwonię do osoby, która
    użytkowała ten telefon i słyszę "-no kiedyś wpadł do wody, ale później
    jeszcze działał." no myślałem że dziewczę przez telefon uduszę. człowiek
    lata, produkuje się a tu taka "niespodzianka".
    dobrze, że wogóle zadzwoniłem najpierw do serwisu, a nie poszedłem
    odrazu do orange ich opieprzać (choć im się też należy).
    więc sytuacja wygląda tak, że mam telefon który jeszcze rok powinien
    być na gwarancji, a mogę go w tej chwili wyrzucić.

    jeśli chodzi o te wpisy do karty gwarancyjnej, to faktycznie firma
    Samsung odstąpiła od tego bo prowadzę całą dokumentację w centrali w
    komputerach. dziwne trochę