  • Data: 2004-04-16 07:22:07
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c5n3kn$n62$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W więzieniach tez wszyscy siedzą za niewinnosc
    >

    > pdr
    > Olo

    Tak czytam i czytam te dyskusje o braku biletu i kontrolerach... i dochodzę
    do wniosku, że świat byłby piękniejszy, gdybyśmy wszyscy wychodząc rano z
    domu na wszelki wypadek kupili bilet MPK, MZA, PKP, WKD i co tam jeszcze
    jest... Kanary i tak nas pamiętają, nie mamy szans w sądach, więc już lepiej
    kupmy te bilety nawet jak jedziemy swoim samochodem...

    TomekS