  • Data: 2004-04-16 13:46:53
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c5o5a9$4j5

    > Oto własnie przykład idiotyzmu.

    Ja opisalem co widzialem, ale zgodzic sie musze ze Ci wypisujacy lewe
    mandaty musieli byc idiotami i zwyklymi oszustami

    > Zgodze sie ze moze znac badz poznac w jakis sposob nazwisko, adres imiona
    > rodzicow - ale skad bedzie wiedzial jaki nr dokumentu posiada dana osoba,
    > przez kogo i kiedy wydany, jaki nr pesel....?

    A od kiedy w legitymacji szkolnej jest PESEL?? Ba, PESELu to nawet nie ma w
    starym dokumencie Prawa Jazdy, a numer dokumentu?? Przeciez dokument moglbyc
    podrobiony a skoro kanar dostaje prowizje od wypisanego mandatu to tak
    naprawde co go obchodzi co tam wpisze?? Przeciez to nie on bedzie sciagal
    naleznosc

    > pdr
    > Olo

    Pozdrawiam