  • Data: 2004-04-16 11:49:12
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak napisał/a o tym, że:
    > Ten biedny zastraszony i niewinny czlowiek z palcem w tylku
    > uzyskałby anulowanie opłaty gdyby tylko przedstawił stosowne
    > zaswiadczenie o zaginięciu dokumentów. Mam kilka takich spraw w
    > ciągu miesiąca.

    To zapewne wiesz również o tym, że na wieść o chęci zgłoszenia
    zagubienia dowodu osobistego (nie durnej legitymacji szkolnej)
    policjant powie ci: to nie paszport, więc zgłaszać nie ma potrzeby.
    I skąd właściciel legitymacji szkolnej, którą zgubił ma wiedzieć, że
    policjant ma obowiązek przyjąć każde zgłoszenie? Zupełnie nie
    rozumiem, dlaczego tak się upierasz przy tym zaświadczeniu?

    --
    Maciek.