  • Data: 2004-04-16 13:22:19
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 15 kwi 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:c5msrr$55t$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Więc przedstaw, czekam
    Proszę, fragmenty:

    "... zobaczyłem, że O.K. po powrocie zza wiaty przystankowej
    dopinał zamek błyskawiczny w spodniach. Na spodniach widoczne były
    ślady zmoczenia jakimś płynem. Rozpytany na okoliczność czynności
    jakie wykonywał będąc odwróconym do członków patrolu odmówił odpowiedzi.
    Odpowiadał nieskładnie, z trudem budując zdania /.../
    O.K. stwierdził, że czyności fizjologiczne jakich dokonywał w
    bezpośredniej bliskości kosza i wiaty przystankowej nie były
    oddawaniem moczu, powiedział: 'Nieszczalem'
    i odmówił podpisania protokołu.
    /-/ podpisy przewodniczącego
    i członków patrolu obywatelskiego FZK"

    Wierz mi to nie był problem.