    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Sat, 04 Jul 2009 21:47:56 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 lipiec 2009 20:42
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h2nu7t$k9n$1@node1.news.atman.pl>):

    > a ja 11 lat z wypadkami i zatoczka nie wychodzi mi raz na 30 razy.
    > to chyba nie lata a kilometry sa bardziej miarodajne.

    przez ostatnie 3 lata przejechałem 50 tysięcy. Nie mówię, że jestem
    komiwojażerem, ale co to ma do rzeczy....

    > Jak ktos sie nie nauczyl dobrze jezdzic i nie ma dobrego nauczyciela to
    > nigdy nie bedzie dobrze jechal.

    A ja źle jeżdżę? Wypadków nie mam, parkuję skutecznie. A że nie umiem za
    każdym razem idealnie się zmieścić w ciasnych wymogach placu? Jakoś nigdy
    nie przyhaczyłem nikogo przy parkowaniu. Jakoś potrafię w ruchu miejskim
    się przemieszczać. I jakoś widzę, że problemem są niechlujni kierowcy,
    którzy nawet w pas trafić nie potrafią...

    > Nie da sie tego nauczyc samemu tzn
    > dostajesz auto i jedziesz. Czasamio jednak ktos musi Ci pokazac pewne
    > triki na ktore sam masz male szanse wpasc

    I po co mi te triki? Na mieście ich nie wykorzystam. Nie ma tam opcji ,,jak
    3 kijek się zrówna z ... blebleble''. Dobrze, że plac się sprowadziło do
    minimum, a i tak z tym łukiem to do końca przekonany nie jestem, że ma
    sens.

    --
    Tristan